Digitální distribuce

Unravel

Krásná hra s jednoduchou myšlenkou, ale obrovským srdcem. Svým výrazným vizuálním pojetím má Unravel asi nejblíže k plošinovkám od Nintenda. Ve hře budeme sledovat, jak se Yarny rodí z klubka vlny a vydává se na strastiplnou pouť, která může pomyslně i fakticky spojit starou dámu s její...

Více níže...

Digitální produkt:
Produkt je doručován elektronickou formou.

Platforma:
Produkt je určen pro platformu Origin.

Doručení:
Obvykle do 10 minut. Ne déle než 6h.

Lokalizace:
Produkt neobsahuje českou lokalizaci.

Region:
Produkt nemá regionální omezení.

Podpora:
Plná podpora našich cvičených křečků.

Tato ikonka značí, že produkt je doručován elektronicky, tedy na Váš email. Pokud si přejete zaslat hru na jiný email, než jste uvedl při registraci (objednávce), můžete tuto skutečnostu uvést v poznámce k objednávce nebo na náš email, než bude objednávka doručena.
Tato ikonka značí, pro kterou platformu je produkt určen. Obvykle se jedná o Steam, Origin, Uplay, Blizzard nebo GOG. K aktivaci hry je třeba mít zmínený účet/program, dle požadavku zakoupené hry. Více informací o platformě Steam, Origin a Uplay.
Tato ikonka značí, kdy bude produkt doručen na Váš email po zaplacení objednávky. Dodací doba je uvedena u každého produktu a platí od (zaplacení) objednávky, mimo noční hodiny (tj.: od 00:00 do 8:30), kdy náš obchod hry nedodává. V případě pochybností ohledně doby dodání, nás můžete kdykoliv kontaktovat.
Tato ikonka značí, zda produkt obsahuje českou lokalizaci. V případě, že obshuje, může se jednat o české titulku nebo kompletní českou lokalizaci včetně dabingu. V případě, že většina konkurenční webů uvádí, že stejná hra obsahuje českou lokalizaci a u nás uvádíme, že nikoliv, může se jednat o chybu a budeme rádi, pokud nás o ni budete informovat.
Tato ikonka značí, zda má produkt regionální omezení. Většina her omezení nemá, je tedy možné hru aktivovat kdekoliv na světe (mezinárodní licence). V případě, že je uvedeno omezení regionu, je třeba při aktivaci hry využít VPN (maskování Vašeho regionu) a hru budete moci aktitovat a hrát.
Tato ikonka značí, že máte plnou podporu našich cvičených křečků v případě Vašich dotazů. Pokud jste z webu nevyčetli veškeré informace, které jste chtěli vědět a nebo máte problém s objednávkou, platbou a apod., rádi Vám poradíme a to buď na našem chatu (vpravo dole "Rádi poradíme" nebo "Zanechte vzkaz") tady na webu nebo na našem emailu.

Zakoupením tohoto produktu získáte až 54 věrnostních bodů. Za obsah Vašeho košíku získáte celkem 54 bodů.


549 Kč

Více informací

Krásná hra s jednoduchou myšlenkou, ale obrovským srdcem. Svým výrazným vizuálním pojetím má Unravel asi nejblíže k plošinovkám od Nintenda.

Ve hře budeme sledovat, jak se Yarny rodí z klubka vlny a vydává se na strastiplnou pouť, která může pomyslně i fakticky spojit starou dámu s její rodinou. Alegorie na zpřetrhané vazby a mezilidské vztahy snad nemohla být silnější a lépe podtržená než právě v tomto případě.

Unravel se hraje stejně pohádkově, jako vypadá. Vašim úkolem je pomoci Yarnymu proplést se úrovní, aniž by se zcela rozpáral. Se začátkem úrovně jej vždy spojuje jedno vlákno a jak postupujete dále krajinou, vaše postavička se neustále rozplétá. Abyste se dostali tam, kam potřebujete, musíte cestou doplňovat bavlnky, zatímco hledáte způsob, jak překonat tu či onu překážku.

Unravel není klasickou plošinovkou v pravém slova smyslu, ale spíše sérií hádanek a puzzlů, které musíte během pouti vyřešit. V tom všem přitom hraje klíčovou roli fyzika i specifický způsob ovládání a vůbec možnosti hlavního hrdiny.

Můžete s ním nejen skákat, ale i šplhat po jeho vlastním vláknu, zhoupnout se na něm, nebo z něj udělat improvizovanou trampolínu, když část vlastního já obětujete a přivážete třeba ke dvěma různým větvičkám, abyste se vyšvihli i kousek výš v koruně stromů

Recenze

Napsat recenzi

Unravel

Unravel

Krásná hra s jednoduchou myšlenkou, ale obrovským srdcem. Svým výrazným vizuálním pojetím má Unravel asi nejblíže k plošinovkám od Nintenda. Ve hře budeme sledovat, jak se Yarny rodí z klubka vlny a vydává se na strastiplnou pouť, která může pomyslně i fakticky spojit starou dámu s její rodinou. Alegorie na zpřetrhané vazby a mezilidské vztahy snad nemohla být silnější a lépe podtržená než právě

Napsat recenzi

Produkty ve stejné kategorii